sobota, 4 stycznia 2014

makeup : come back in colour

Hej Piękne!

Serdecznie witam Was w nowym 2014 roku. Wiem, wiem zaniedbałam bloga. Bardzo trudno było mi o motywacje, o tyle o ile zrobiłam kilka zdjęć do postów w 2013 to nie było okazji ich opublikować. Z początkiem nowego roku wprowadziłam kilka postanowień.. Blogowanie pojawiło się na pierwszym miejscu. Zaczynajmy !

Na początek przygotowałam coś kolorowego.. Muszę jeszcze popracować nad jakością zdjęć, duże problemy mam z oświetleniem natomiast będę próbować.




Użyte kosmetyki :

(do uzupełnienia
Sleek, pierre rene, oriflame, maybeline)






Szczęścia, miłości oraz wytrwałości w dążeniu do celu !  Samodyscypliny, dużo motywacji oraz ambicji.. Tego Wam życzę (oraz sobie!! :D ) w Nowym Roku !

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga długiego czasu. Czas i tak ucieknie."
Autor nieznany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz